Summa sidvisningar

lördag 10 december 2011

Lördag hela veckan.......

......önskar vi nog alla att det är :)

Har haft en superduper dag,,,,,so far....more to come ;)

Shoppingrunda på stan......dyrt :O
Minstingen köpte sej en onepiece


För min egen del så blev det lite smått o gott.....tröjor, underkläder (som ni inte får se på bild!!!)

Hann med en fika oxå...fick njuta av vårat lokala luciatåg


Jag o minstingen blev ensamma vid middagsbordet o han fick önska vad vi skulle äta......
ni anar inte vad för gormémat han valde :)).......................................
MANAGRYNSGRÖT o mackor :P.....vilken kulinarisk måltid att äta på en lördag......myspys ♥♥♥

Kan idag konstatera att min efterlängtade snö har kommit!!!!!!
Mycket mer än jag vågat hoppas på :))


Det blir alltså en vit jul...som jag önskat
Och mina julaftonsplaner är oxå i hamn.....det blir en sväng till pappsen ♥

Nu återstår resten av denna dag....dvs kvällen
Blir att titta på Så mycket bättre ihop med mina bästigaste tjejer.....o barnen ♥♥♥

Ha en fantastisk kväll kära vänner :))

2 kommentarer:

  1. RARING<3
    Vilken söt minsting du har! :)..barnen är verkligen det bästa vi har!!! <3

    Du verkar ha haft det kanon i helgen med dina barn och vänner!! HÄRLIGT!!!

    Mannagrynsgröt! Jamen, det godaste han vet såklart! Fniss*..när vi frågade våra barn en gång..tror att det var storhelg..nyårsafton om jag inte minns fel, så ville ALLA barnen ha PÖLSA!!! Det godaste dom kom på!! Så den nyårsaftonen åt vi pölsa, potatis och rödbetor!! Barnen var då nöjda! HAhaHAHaa*

    Söta rara barn!!!

    Kram på dej du FIINA Ulrika <3<3<3

    SvaraRadera
  2. På nåt sått så blir ju allt så himla perfekt när dom har önskat o man har iordningställt deras önskemål....dom är lyckliga o då är vi lyckliga ♥♥

    Pölsa äter inte mina barn, själv älskar jag den maträtten :)
    Dom skulle nog gå på Frasses om jag sa att vi skulle äta det...speciellt en nyårsafton :))

    Ja, barn är verkligen livets krydda...helt underbart ♥♥♥

    Kram tillbaka underbara Kicki ♥♥♥♥♥♥♥

    SvaraRadera