Summa sidvisningar

onsdag 28 december 2011

Årets sista dagar.....



Ja, så har julen passerat och året lider mot sitt slut.....

Som vanligt har det varit ett händelserikt år...på gott och ont....som det ska vara...allt för att hålla spänningen vid liv :))

Jag är emot nyårslöften....dom är "påhittade" i ett nafs och svåra att hålla...därför blir det inget sånt från mej i år heller!!!
Ifjol, för er som läste i min blogg då, så lovade jag mej själv att dra ner på rökningen och återuppta min träning/motion....vilket jag har gjort med bravur :))

Rökningen har jag ju (just nu) lagt bakom mej...snart 2 mån sen jag rökte sist....hurra för mej!!!!
Motionen försöker jag jaga vidare med...livet kommer emellan ibland och man måste göra uppehåll...men sen kör man igen....lättare och lättare blir det att ta sej ut ju längre in på våren vi kommer.....så snart kör man för fullt igen :))

Min önskan inför detta år är att fortsätta att vara rökfri...givetvis...känns inte som nåt omöjligt för min del eftersom jag inte ens är röksugen.
Andra önskemål är att nästa år ska bli lite "mildare" mot mej och min familj....att vi alla ska få vara friska och lyckliga på alla sätt och vis....och det blir vi ju bara om vi själva ser till att det blir så (lyckliga alltså)

Ja, detta känns väl inte som mål som är helt omöjliga att uppnå....det är bara att kämpa på!!!

Gott slut mina vänner o ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2012 ♥♥♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar