Summa sidvisningar

onsdag 14 december 2011

Bitterfitta?!


Läser statusar på FB, typ varje dag, och blir mer o mer förbannad faktiskt!!

Statusarna ifråga handla om folks sovvanor....eller rättare sagt ovanor!!!

Folk ska vila o powernappa titt som tätt....mer en regel än ett undantag!!!

Det ska vilas efter jobbet, det ska vilas efter middagen....och oj, hoppsan...jag somnade visst i soffan!!!

Sen består morgonstatusen av "ve och förbannelse" över hur lite sömn man har fått under natten...nämen shit, är du förvånad?!


Att vissa människor behöver vila på dagen, pga värk eller att dom sover dåligt på natten pga värk, har jag inga som helst åsikter om, men Ni andra....Ni som är 40+ som jag, som har gjort det till en ovana....tänk om för f*n....sov inte bort era liv!!!!

Ett balanserat liv....bra kost o motion....intressen som motiverar o inspirerar...vänner som gör er fulla av energi....ni kan omöjligt behöva sova på det sätt ni gör!!!


Det finns även dom som går hemma o "drar benen efter sej" av en eller annan anledning....som ändå behöver vila på dagarna....för mej rimmar det väldigt illa :(
Tror att ni mest är rädda för att ge upp eran "vilostund"!!
Allt detta känns jävligt sjukt i min värld måste jag säga!!


Ja,ja....nu har jag åter igen skrivit av mej lite frustration...tror jag är ganska bra på det :)

Ni som känner mej vet att sån här är jag.....o ni som inte gillar mina åsikter.....ja, va f*n kan jag säga....
I don´t give a f*ck!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hehe* ..ja..du har rätt i det! Klart att man inte kan sova om man sover på dagarna ;) ..och har man chansen att sova på dagarna så finns ingen anledning att klaga på missad nattsömn.. ;)
    Puss å kram <3

    SvaraRadera
  2. Eller hur :))

    Puss å kram hela dan ♥♥♥

    SvaraRadera