Summa sidvisningar

lördag 31 december 2011

Gott slut.....

I min bok ska det bara finnas lycka o ännu mera lycka ♥♥♥

Jag har lärt känna nåra fantastiska människor under 2011 o jag hoppas att dessa relationer kan utvecklas o bli ännu mera :)
Dessa människor är glada, roliga, empatiska, busiga (som jag)...ja, helt fantastiskt outstanding är dom!!!
Sen har jag ju givetvis dom människor som har funnits i mitt liv i vått o torrt under större delen av mitt liv.....dom är guld värda o får min jord att snurra ♥♥♥


Jag känner mej enormt lycklig med det liv jag har...kanske inte alltid det liv jag har valt....men ett liv som ger mej det jag behöver för att fortsätta framåt.
Försöker att inte låta det "dåliga" ta över, utan fokuserar på det som är bra o tar tillvara det :)


"Så hastigt flydde åter ett år
med dagar som växlats till minnen,
några med klarhet som från igår
har mejslats med fasthet i sinnen.

Dagbok är tecknat blad efter blad
av hand som skrivit vad livet gav,
allt står tecknat på rad efter rad
för att ej dränkas i glömskans hav"


2012 ska bli ett år att minnas...det ska jag nog allt se till!!!!

Gott slut 2011 o ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2012 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Du underbara, fantastiska!!!
    Kan bara instämma i allt det du skriver!! Jag skulle kunna kopiera varje del av ditt inlägg som mitt eget! ...men givet skall jag FÖRSÖKA skapa mej ett eget med mina egna ord *hahaha*

    ...jag har åxå fått lära känna de mest fantastiska människorna på denna jord, en av dem är du, min helt underbara och fantastiska vän som bara sådär helt plöstligt damp ner framför mej!! Du sprider så mycket glädje, vänlighet och omtanke så det är inte klokt!! Du är som en guldkant på mitt 2011, och säkerligen i många, många flera människors liv!! Vill att du ska veta att du är en fantastisk människa,så stark, rak och stolt, så äkta och ärlig, vänlig med det vackraste av alla hjärtan, och jag vet att ditt nya år kommer att belöna dej för den otroliga och vackra människan du är!!
    Nu startar ett nytt kapitel och jag tror att just din bok kommer att komma till den del där allt fantastisk kommer att hända!!
    Det syns och märks på dej..du strålar som en sol!!! År 2012 är DITT år!!
    Önskar dej allt gott livet kan ge och se nu till att ta för dej av alla godsakerna du kan finna!! Gott Nytt år bästigaste Ulrika!!!! Tacksam för att jag får kalla dej för min vän <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Åhhhhhhhhhhhh, underbara Kicki ♥♥♥

    DU, ja just DU, är ju en av de fantastiska människor som jag har mött detta år o som berikar varje dag för mej!!!!
    Jag är otroligt tacksam för att du dök upp i mitt liv, förmodligen vid en tidpunkt när jag behövde det som bäst ♥♥♥
    Vi har "pratat" oss igenom glädje o sorg.
    Nött o blött människor o deras vara o icke vara :))
    Delat erfarenheter o utbytt tankar o funderingar...ja, jag är otroligt tacksam att jag får kalla dej "min vän" ♥♥♥

    Nu blickar vi framåt o ser till att det blir så bra som vi vill ha det....vi är ju "Power-puff-pinglorna" ;))

    SvaraRadera