Summa sidvisningar

onsdag 21 februari 2018

Nya tider.....


From i måndags har jag gått över till att bara jobba natt ett tag framöver, allt för min personliga hälsas skull.
Jag behöver den lugn och ro som bara nattarbetet kan ge mig.
Detta nattschema innebär även en %-minskning och 2 helger/6 v ist för 3helger/6 v.


Sen drygt 1 år tillbaka så har det varit ganska rörigt runt omkring mig, vilket har lett till en inre stress och kraftig hjärtklappning.
Mitt 24-tim EKG visade ingenting, vilket inte alls förvånar mig, då jag själv känner igen mina symtom och vet varför denna hjärtklappning kommer.
Men det känns bra att jag fick göra detta EKG bara för att vara på den säkra sidan.
Vad som däremot oroar mig är att jag börjar känna av symtomen jag hade innan/under min utbrändhet, och där vill jag inte hamna igen.
Därför väljer jag att jobba endast natt nu.


Jag väljer allt som oftast att vara ensam/själv, orkar inte med så mkt liv och rörelse.
Träningen/löpningen är en av de saker som håller mig flytande, likaså mina böcker.


Till styvene och sist så handlar det om min hälsa och jag gör det som känns bäst för mig.
JAG är viktigast 💗


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar