Summa sidvisningar

onsdag 28 februari 2018

En himla massa steg blev det.....


Februaris sista dag och likaså sista dagen på utmaningen #springtillsdustuparfebruari2018
En utmaning som jag valde att hoppa av den 15:e.
Men jag har fortsatt att regga mina km:rar ändå och denna månad har mina fötter förflyttat mig 301,37 km (485087 steg)😊
Januari blev ju ett rekord för mig med 217.5 km, men vill man så kan man minsann 😀
Det lutar åt att jag hoppar på #RWRunStreak imorgon igen eftersom den utmaningen "bara" går ut på att motionera/träna minst 30 min/dag, och det gör jag ju redan 😊
Men det är väldigt trevligt att göra det tillsammans med någon, med de som förstår tjusningen med att träna och därför väljer jag nog att hoppa på den utmaningen igen.


Jag får väl helt enkelt konstatera att året 2018 har börjar riktigt bra 😍



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar