Summa sidvisningar

fredag 2 februari 2018

Fredagsfys före fredagsmys.....


Andra dagen på "Spring tills du stupar" och jag valde (även idag) att promenera.


Kroppen är otroligt trött efter januaris utmaning och promenader, istället för löpning, är mitt sätt att vila.
På söndag blir det till att springa, kanske redan imorgon om jag känner för det 😊

Dagen idag, förutom promenad, har bestått av "måste-göra-saker" .
Bla så blev tvättstugan avklarad direkt från morgonen.
Efter det så hjälpte jag sonen genom att sitta i kö på Ticketmaster för att köpa biljetter till Eminems Sverigekonsert, som släpptes kl 10 idag.
Kö blev det men biljetter lyckades jag köpa 😊

Om några dagar fyller Kungen (äldsta sonen) 25 år och firandet började idag 💗
En sväng till The Bull stod på önskelistan.






I morgon fortsätter firandet med annat intag.

Nu anser sig Frk Landin vara nöjd med denna dag.
Så pass nöjd att hon avslutar den genom att bädda ner sig och läsa några kapitel, kanske ser hon en film om hon orkar (mest troligt inte).
Att ladda inför morgondagen är ett måste 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar