Summa sidvisningar

söndag 4 februari 2018

När Messias kom på besök.....


Vaknade strax efter 02.30 av en smäll/duns.
Trodde det var minstingen som kom hem från sitt nattliga äventyr, så jag brydde mig inte mera.
Försökte somna om men hörde något sorts prassel hela tiden, så jag funderade på vad som hände.
Trodde sonen stod i hallen: hade det hänt något, mådde han dåligt?!
Gick upp för att titta, men hallen var tom 😏
Tittade ut i trapphuset genom titthålet i dörren, såg inget, men hörde att någon gick ut genom porten.
Skyndade mig till fönstret för att se om det var sonen.....men såg ingen.
Vad är det som händer????
Gick och lade mig igen och var på väg att somna när jag hörde ljud igen, denna gång tog någon i handtaget och det lät även som att någon satte nyckeln i dörren.
Okey, nu kommer sonen, tänkte jag.
Återigen gick någon nerför trappan och porten öppnades, samtidigt så kom en bil som stannade här utanför.
Nu blev jag lite orolig, för sonen dök inte upp denna gång heller 😰
Skyndade åter till fönstret, men bilen åkte iväg utan att jag hann se vad/vem.
Gick återigen och lade mig, men låg länge vaken.
Somnade sen och hörde inte alls när sonen kom hem.
I morse när jag skulle gå till gymmet så kollade jag postlådan och fann detta:



Det måste ju helt enkelt ha varit den där Messias som tittade förbi.
Men kunde han inte ha kommit på en bättre tid, jag är ju så kvällstrött 😞

Messias, om du läser detta!!!
Hör av dig på en bättre tid så kanske vi kan snacka lite 😀

#springtillsdustuparfebruari2018 dag 4 är genomförd ✅ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar