Summa sidvisningar

måndag 5 september 2016

Tacksamhetsmåndag.......

*Att jag är tillbaka i Sverige och får äta "vanlig" husmanskost :)
*Minnena/upplevelserna från Pragresan
*Strålande väder
*Tjeckiskt öl
*Anna som ställde upp och hämtade mig från flyget ♥♥
*Svenskt kaffe
*Havregrynsgröt
*Höstsolen
*Höstens alla färger
*Att äldsta grabben hade tid att hälsa på (och äta middag) under sin helgpermis
*Fyndat 3 par bra och billiga fritidsskor
*Loppisfynd
*Mina nya dator som inte gör mig besviken (ännu!!) :)
*Ett hissnande fotoäventyr som gjorde mig svag i benen och hög puls, men gav fina bilder
*Löpningen som går så bra
*Trots kalla morgnar så är dagarna soliga och fina
*Fingervantar



6 kommentarer:

  1. Tänk att man kan längta efter havregrynsgröt när man är borta!
    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det konstigt :)
      Kram tillbaka

      Radera
  2. Ah! Det svenska kaffet - ja, det är det skönt att komma hem till :)
    VI får njuta av de soliga dagarna :) Liiite sommar kanske vi har kvar i alla fall!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en av de saker man saknar mest när man är borta :)
      Tack, önskar dig detsamma!

      Radera
  3. Svenskt kaffe! Det dricker vi även i Norge. Zoegas skånerost, måste det va. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För mig spelar inte märket någon roll, men det måste vara mörkt och starkt!!! :)

      Radera