Summa sidvisningar

fredag 30 september 2016

Har svårt att sitta still 102/365.....

Hela dagen när jag har jobbat så har solen visat sig från sin bästa sida.
Bestämde mig för att ta ut en friskvårdstimme för att kunna få njuta av denna sol.
Tror ni solen sken när jag väl slutade?! 
NEJ!!!!!
Men det var skönt ändå att ta en promenad innan det var dags att börja med middagen.

Nu är denna veckas arbete över och jag är långledig ända till nästa fredag....skönt :)
Som sagt var, solen lös med sin frånvaro men vädret var helt okey trots starka vindar.



När middagen var över så kände jag att jag ville ut igen, så jag Googlade fram när vår solnedgång skulle ske.....18.02 berättade informationen för mig.
Oj, nu blev det bråttom, kl var ju redan 17.00
Skippade disken (en stund) och begav mig ut med cykeln denna gång.
Cyklade Gammelbyvägen runt i snålblåst och kraftiga sidvindar.
Men vad gör man inte för att fånga det där "speciella" ögonblicket.
Man måste vara alert om man vill hinna vara med om den där speciella stunden :)



Nu är disken överstökad och kaffet uppdrucket, dags att kolla in lite tv innan det är dags att dra sig mot kammaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar