Summa sidvisningar

lördag 3 september 2016

Den härliga hösten 75/365..........

Hösten är en årstid som faller mig väldigt mycket i smaken, ja alla årstider gör faktiskt det, men hösten är så vacker med alla sina färger.
Bästa delen av hösten är när frosten kommer och dagarna blir soliga och "glittrande".

Idag startade dagen med en löptur som blev den längsta och snabbaste, för min del, denna säsong.
Nu återstår bara att klara av milen igen...men jag är på väg och jag ger mig inte!!! :)

Klicka på bilden för att se i helskärm/Click on the photo to enlarge


Äldsta sonen som har permis från GMU var på besök och palt stod på menyn.

Trots paltkoma så blev det lite "efterätt" också.

När magen var som fullast och paltkoman som tyngst, då gick jag ut på en promenad.
Det var så många timmar kvar av kvällen och jag visste att det skulle bli en mycket tidig kväll om jag la mig på soffan efter middagen.

Det var ett mycket klokt beslut, för nu orkar jag vara uppe en stund till :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar