Summa sidvisningar

måndag 22 februari 2016

Så sjukt trött...

Vakade av i morse efter att ha jobbat 5 nätter.
Hann/kunde inte sova då vi hade APT (arbetsplatsträff) kl 10 idag.
Tänkte att jag får sova sen, ville gå på detta möte då vi skulle få träffa våran nya chef.
När mötet var över så visste jag att det inte skulle vara någon idé att sova, det var för sent, jag skulle inte kunna vända tillbaka dygnet då.
Tog en promenad för att få tiden att gå.
Den (ovanligt) korta promenaden har nog aldrig varit så "lång" som den kändes.
Väl hemma igen så tänkte jag att det är lika bra att gå och handla när jag ändå hade kläderna på mig, senare skulle det förmodligen aldrig bli av.
Väl hemma så kände jag att vila måste jag göra, annars så svimmar jag nog.
Ställde klockan och tog en powernap på 30 min, shit vad trött jag var när larmet tjöt, sjukt trött...typ nästan medvetslös.
Nu har jag plågat mig själv alldeles tillräckligt och tycker att jag är värd all vila i världen, så därför säger jag godnatt och på återseende....i morgon är en annan dag ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar