Summa sidvisningar

fredag 12 februari 2016

Förrådsrensning....

Som ni kanske minns så deltar jag i Förvaringsdrottningen - Ett uppdrag per vecka
Det går ut på att hon skickar ut ett nytt uppdrag varje söndag som vi har en vecka på oss att genomföra.
Det första uppdraget #1 handlade om att göra en prioriteringslista på utrymmen man ville röja/rensa/städa/organisera.
På min lista fanns bla att fixa förrådet, men jag la det som ett projekt att ta tag i när det var lite varmare, kylan i förrådet har varit outhärdlig under vintern.
Men nu, I DAG, så har det varit varmt ute under en längre tid och tempen i förrådet var mer behaglig.
Dessutom är det busväder ute just nu....blåsigt och det snöar på tvären.
Vad passar då bättre än att genomföra detta uppdrag.

Så här såg det ut i mitt förråd när jag öppnade dörren




Så här blev resultatet efter att jag hade plockat ut allt, sorterat, rensat och städat upp.




Fick ihop lite saker som jag bar bort till Röda Korset


Fint va!!
Känner mig nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar