Summa sidvisningar

söndag 14 februari 2016

Helgbilden....

Både igår och idag så skippade jag mina fotopromenader.
Det har snöat, snöat och snöat.
Jag har ist varit inne och pysslat på med både matlagning och städ.
Men igår blev jag bortbjuden för att kolla på melodifestivalen.
Blev bla bjuden på pannacotta.



Jag har läst ganska så mycket på dagtid, vilket är ovanligt för mig.
Ja, inte att läsa, det gör jag varje dag, men jag brukar bara läsa när jag har lagt mig för natten eller när jag jobbar natt, men nu har det blivit mycket av den aktiviteten i helgen.


Idag är det ju dessutom alla hjärtans dag, och både godis och blommor blev levererat vid dörren.


Jo just det, jag unnade mig ett par nya skor.
Because I´m worth it!!


Fler bilder i denna utmaning hittar du här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar