Summa sidvisningar

fredag 2 september 2011

Love, love, love....




Full av energi o lyckorus-känslor blev livet med ens så mycket trevligare ♥♥♥
Samtidigt som kärleken lyser mot mig så blir jag lite återhållsam o fundersam...
Har mina gamla relationer o misslyckade förhållanden i tankarna o väntar bara på bakslaget....det har ju alltid dykt upp tidigare.

Denna fantastiska man skulle ALDRIG gör mej nåt ont....inte det minsta lilla...aldrig någonsin!!!
Men det är inte heller där mina funderingar har stannat.
Bakslaget har alltid kommit som ett brev på posten så fort jag kännt glädje o varit lycklig...behöver inte ens handla om min partner, det kan vara nåt som händer i mitt liv...tex med mina barn...men det "knäar" mej :(

Jag vet, jag vet...tänkt inte såna tankar, var glad o lycklig, lev livet här o nu, lös problemen på vägen.....okey, jag gör så, jag gör på det sättet istället
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥.
♫..╝╚.. ♫
"dont worry, be happy

Så....nu är jag fokuserad igen...tittar framåt...ler...känner värmen i kroppen o bara njuter......Nu är det banne mej min tur att vara riktigt lycklig ♥♥♥


Denna långa arb vecka är äntligen över.....
Är faktiskt himla glad o lycklig just nu....
Det pirrar i kroppen likt sockerdricka.
Mina dagar består just nu av underbara sms o mysiga telesamtal som får mej att längta nåt otroligt ♥♥♥
För att inte tala om hur det känns på em/kvällen när vi äntligen träffas igen ♥♥♥........fy fan vad livet är underbart!!!!!!

Nu ska jag dra vidare, för att träffa mannen som ger mej denna härliga känsla....
Där väntar en god middag som han har lagat...sen bär det iväg på bio....o efter det kan vad som helst hända ;)

Ha en fantastisk kväll alla där ute....ta hand om er o om varandra ♥♥♥


2 kommentarer:

  1. ..livets vågskål....jag känner igen din rädsla raring... :(

    Men försök att släppa den oron och NJUUUUUUUUUUUUUUT av de underbara dagar du har nu med mannen i ditt liv!!!
    Vad jag blir glad att höra att du träffat någon, och att du är kär och sprudlande!!
    Åååh, så roligt!!! <3<3<3
    Jag önskar dej all kärlek och lycka!!!!
    Det är du verkligen värd i STORA mängder!!!!
    KRAAAAAAAAAAM I JÄTTE FÅNG!!!! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Tack rara du ♥♥♥
    Jag vet att jag är värd det o jag njuter varje sekund...men oron finns ändå...men svagare o svagare.
    Kram tillbaka till dej, du är fantastisk ♥♥♥

    SvaraRadera