Summa sidvisningar

måndag 12 september 2011

Höstrusk

Regnet öser ner var eviga dag, kroppen värker o jag känner mej konstant trött.
Är så less på detta surväder nu, som bara för nån enstaka timme ändrar på sej o låter solen visa sej.
Tur dock att solen orkar fram emellanåt, annars skulle jag gå under!!!!

Vet ni att från midsommar o fram till 17/7 regnade det ingenting, möjligtvis nån snabb skur som varade i nån minut.
Den 18/7 regnade det på fm, men från em den dagen har det varit strålande sol varje dag förutom 2 korta regnfall som varade nån minut vardera medans vi satt under parasollet på badstranden o kollade in dom som skyndade sej att packa ihop o åka hem.
Nu har det regnat så gott som varje dag under en låååååååång tid....blääääää!!!!!
Jag har haft dåligt väder from med 3 sem vecka, inte regn varje dag (tack o lov), men mulet o ganska kalla vindar många av dagarna....det känns inte alls okey :(

Fjolårets senhöst o vinter var väldigt jobbigt för humöret, kände mej ordentligt under isen en lång tid....kylan kom ju så snabbt o jag kunde inte vara ute med "mitt jobb" mellan tiden mitten av nov till mitten av april.....ni förstår att jag kände mej som en fånge, jag som inte trivs inomhus.
Jag tror att jag har, under ett tidigare liv, varit ett skogsväsen som bott under en stubbe...det skulle iaf förklara varför jag inte vill vara inomhus :)

Nåja, nog om väder o vind....det dåliga vädret iaf :)
Helgen bjöd ju på en otroligt härlig värme....och sol!!!!!
Min helg har varit trevlig o avslappnad.
Fredag kväll bjöd älsklingen ♥ på räkmacka, stor som en hel middag :)


Lördag blev det en powerwalk på drygt 8 km o på kvällen var det tjejfest på menyn :)...supergod kycklingpaj med tillhörande dryck.
Trams, slams, fnitter o massor av tjejsnack ;)


Söndagen startade med en PW, lika lång som dagen innan.
På eftermiddagen blev det kanonväder igen o jag o älsklingen ♥ tog en cykeltur runt halva bygden för att hälsa på lite bekanta.


Kvällen tillbringades i soffan med Fast & Furious 5 o sen lite Idol på det.

Jag kan inte kräva mycket mer än så vad det gäller "kvalitetstid"....supernöjd o skapligt utvilad för att orka ta tag i denna veckas arbetspass, aktiviteter, nöjen o problem :)


Ha en trevlig kväll o på återseende mina kära anhängare ;) ♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Du är min älskling <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Härligt när man får njuta av att vara utomhus! ..tyvärr styr ju vädret hur njutbart det ska bli .. :( ..hoppas att denna vinter inte blir lika trist som du hade det i fjol <3

    Vilken härlig räkmacka!!!!

    ..så snäll din kille verkar vara!!! ;))))
    JÄTTE SNÄLL!! ...vad jag blir glad för din skull raraste..<3 ;))))

    SvaraRadera