Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

This is it....





.♥´`¸.♥´`¸.♥´`¸.♥´`¸.♥´`¸.♥´`¸.♥´`¸.♥´`¸.♥´`¸.♥´`

Jag sökte någon
jag ville leva med,
men fann någon
jag inte kan leva utan...



För varje slag
mitt hjärta slår,
Så hoppas jag
att du förstår.
Att varje slag,
...det slår för dig.
Tack för att du
finns hos mig.

Du lärde mig le
åt allt svårt,
Du finns vid min sida
när livet är hårt.
Du vet att du
betyder allt för mig,
Jag skulle aldrig kunna
leva utan dig.

Tack för att du finns
och lyser upp min dag.
Hoppar du, Hoppar jag!
Jag älskar dej...


♥Amor Vincit Omnia= Kärleken Övervinner Allt!


♥Ljuset, lyckan och glädjen kommer till oss alla - men ibland får vi vänta lite på den♥


Det finns saker som aldrig borde ha hänt...ord som aldrig borde ha sagts...
känslor som jag inte trodde fanns...och människor jag önskar att jag aldrig hade träffat...
Men det finns också minnen...minnen som jag aldrig kommer att glömma...
ord som alltid finns i mitt hjärta...känslor som aldrig dör...och människor jag inte kan leva utan ♥ ♥ ♥


1 kommentar: