Summa sidvisningar

onsdag 31 augusti 2011

Plötsligt händer det....

Ibland tar ens liv en vändning som är helt oväntad...
Man står där o ser nog mest ut som en fågelholk....man fattar nada....
Samtidigt sprids en glädje inombords...en glädje som, liksom vårfloden, sakta porlar genom kroppen för att slutligen öka i styrka o bara forsa fram.
Det är en underbart, härlig känsla o man blir alldeles knäsvag ♥♥♥



♫♪♫♪ ♫♫♫ Det börjar verka kärlek banne mej <♫♪♫♪ ♫♫♫ "Kärleken tröstar som solsken efter regn" // William Shakspear Det känns extra roligt att få skriva detta inlägg med tanke på alla dystra, mörka, tunga inlägg som min blogg mestadels består av. Jag är otroligt lyckligt lottad som har denna man i mitt liv...han har det största o varmaste hjärta en människa kan ha o jag vet att jag betyder otroligt mycket för honom...lika mycket som han betyder för mej!!!! Några av er vet vem han är, nåra misstänker att ni vet.....ni andra får helt enkelt vänta på beskedet ;) Puss o kram



3 kommentarer:

  1. Men Ulrika!!! VAD JAG BLIR GLAAAAAAD!!!! :)))))))))))))
    Du är verkligen värd all kärlek!!!
    ..livet är förunderligt..vips så förändras det utan att man hinner blinka!! *hihi*
    Väntar med spänning att få veta mer om denna fantastiska man!! ;D
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Vad jag blir GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD !!!!!!
    ...vill minnas att jag har sett honom förut..på din FB.. ;D
    Puss å kram <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Jo, du har nog sett honom....vi var tillsammans för 1 år sen, men var tvungen att bryta pga många randiga anledningar o rutiga orsaker...men nu är allt så himla bra!!!

    SvaraRadera