Summa sidvisningar

söndag 25 juli 2021

Trött i kropp och knopp....


Vi är ett bra team jag och Lasse Winnerbäck, när vi nöter asfaltskilometrar ☺️
Vi sjunger oss igenom km efter km och har så himla trevligt ihop 🙏


Idag vilade vi lite på denna bro för att ta oss an backen som är bakom min rygg, lång och seg är den (vi fixade den galant).
Gårdagens tuffa intervallpass gav mig ordentligt med träningsvärk i låren.
Men i ett lungt och behagligt tempo rullade det på och kroppen (benen) blev härligt mjuk igen. 


Men morgonens långpass fick benen att återigen styvna till ordentligt när jag kom hem och hamnade i "vila".
Så efter ett pass "Yoga för löpare" (alldeles för länge sen sist 😳) och en jätteportion mat, så orkade jag mig ut för att promenera ihop den sista distansen.
Idag tog jag mig över mållinjen i utmaningen 
"Spring tills du stupar juli 2021", med några dagar till godo.


Jag har promenerat/sprungit 🚶🏃 ihop de 496k (för min del blev det 496,6 k fram till idag) som behövdes och har snittat 20k/dag.
Som ni förstår så har jag varit i rörelse mer eller mindre dygnets alla vakna timmar ☺️
Jag fortsätter dock månaden ut för att se min slutliga distans, men utan att jaga det dagliga snittet.
Idag firar jag med en mjukglass och njuter av tanken på total vila imorgon, men sen är jag på G igen 😁



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar