Summa sidvisningar

onsdag 15 november 2017

Rosor på kinden och solsken i blick.....


I går sov jag så länge så det var ordentligt mörkt när jag vaknade, hann inte se en endaste liten solstrimma på hela dagen, inget dagsljus heller för den delen 😔
Det blev en löprunda i totalt mörker ist, men det funkade det oxå, jag fick ju användning av den fina pannlampan som Mats försett mig med 😊


Idag sov jag sämre och vaknade redan 1 tim innan larmet.
Men då visade det sig att solen sken för fullt så det var inga problem att kliva upp, trots att jag var ganska seg.
Det blev en superhärlig promenad, i ett för mig, perfekt väder, -11C och lite snö.
Nu saknar jag bara ca 50 cm snö till dessa grader så är jag helt nöjd!!!! 😀




Snö väntas det på fredag, men tyvärr tillsammans med varmare temperatur, så det blir väl bara skit av alltihopa.

I måndags, innan jag vakade på, så hade vi APT på jobbet.
Åter igen så presenterades ett nytt schema för oss.
Ett schema som innebär utökad tjänst för mig (igen) och givetvis då mindre ledighet.
Nu är jag snart tillbaka på 100% igen, men nu uppdelat på 3-skift, något som jag valt själv.
Men på det stora hela så såg mitt schema riktigt bra ut, jag är nöjd 😊



För min del så är jag nu ledig i 2 dagar innan det är dags att jobba natthelg.
Den ledigheten ska spenderas på bästa sätt.....lite shopping, träning och tvättstugan (ett vinnande koncept) 😁


Måste nog även berätta att jag i lördags var och träffade min dotter, som jag inte träffat på länge 😢
Och i Mars blir jag mormor 💗


Nu blir det "pilla-navelludds-tid" resten av kvällen.
Over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar