Summa sidvisningar

torsdag 16 november 2017

Bland tomtar och troll.....


Efter ett tidigt (07.00) besök på gymmet, så blev det en sväng till Storheden.
Där vandrade jag omkring bland div olika "typer".





Söta, men ingen av dem fick följa med mig hem 😌

Träffade även på en gigantisk spindel.
Vem köper såna??!!


Julgranar i alla dess färger fanns det oxå.


Nåja, inget inköp av något "juligt" blev det.
Ist handlade jag lite nödvändig mat och nya vinglas (oxå nödvändigt 😀 )

Efter att jag kommit hem och packat upp så gick jag över till äldsta grabben för att vattna lite blommor.
När jag kom hem igen så var min ytterdörr så konstig.
Den var svår att låsa upp.
Och när jag skulle stänga den så "hoppade" den upp igen 😏
Jag tog i för kung och fosterland och drog igen den.
Och sen satt den fast, jag tog mig inte ut 😱
Fick vänta ett tag, men hjälp anlände och dörren gick upp.
Det smordes och skruvades och hips vips var allt som vanligt....det var bara lite "grus i maskineriet" 😀

Nu är jag åter igen en fri (och ledig) kvinna 😂

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar