Summa sidvisningar

fredag 17 november 2017

Fågelskådning.....


Medans tvättmaskinerna har snurrat på idag så har jag beskådat fågellivet från mitt köksfönster 😊

Väderförhållandet har inte varit det bästa för fotografering idag, men det blev vad det blev.





Jag skulle gärna hänga ut lite mat till de små rackarna, men då är ju risken stor att man aldrig kan sluta eftersom de kommer tillbaka.
Jag får hoppas på att någon annan vänlig själ ser till att de får att äta under vintern.



Hela dagen har jag njutit av denna snö som faller, och det verkar som att jag ska få njuta i många dagar till 💗



Nu återstår det bara för mig att göra mig representabel, packa nattväskan och lite senare bege mig mot jobbet.

Ha en trevlig kväll!!



1 kommentar:

  1. Fina fågelbilder! Nej, jag vet inte varför 365 ligger nere. Kanske har de glömt betala eller förnya adressen! Den kommer nog upp snart igen! :)

    SvaraRadera