Summa sidvisningar

fredag 11 augusti 2017

Måndag-Fredag, Måndag-Fredag......

(klicka på bilderna för att se i helskärm/click on any photo to enlarge)

Veckorna går så fort och dagarna avlöser varandra i en rasande fart!!!!
Det är åter igen dags för mig att jobba helg, den sista helgen innan jag börjar gå på mitt nya schema.
Men först så ska jag vara ledig 1 vecka efter helgen innan det startar 😀

Mitt nya schema innebär färre nätter, mera "dagpass" (kvällar) och utökad %.
Det blir nog säkert bra, även om jag egentligen vill jobba bara natt.

I går var ju vädret lite trist, så jag passade på att fixa lite här hemma, förutom att jag läste ut en bok och såg en serie på Netflix 😁

Jag gjorde om lite i mitt ena fönster i vardagsrummet.
Tog bort gardinen, hängde upp en ljusslinga, "benade" ut 2 av mina stora Hoyor (porslinsblommor) och drog upp dem mot gardinstången.
Tänkte låta dem klänga sig runt fönstret så man kan se bättre hur vackra de är när de blommar.


Hoya Carnosa

Hoya Australis

Sen mot kvällen, när solen kom fram, då behövde jag syra, massor av syre, kände jag, så det blev en cykeltur runt staden.






I morse blev det oxå en cykeltur.
Lite kylig höstluft, men ack så härligt!!!



Nu återstår bara att göra sig i ordning och packa nattväskan.
Sen hinner jag nog med några sidor i min bok innan jag måste bege mig mot inkomstkällan.

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar