Summa sidvisningar

torsdag 7 april 2016

Onsdagstema "Orolighet" #312.......

Mitt bidrag denna vecka blir lite annorlunda.
Dessa blommor, tillsammans med nallen, fick jag idag av "okänd avsändare".
Jag tror mig veta vem det kommer ifrån.
Det var förmodligen du som ringde i morse och genomförde nåt konstigt ljud i mitt öra.
Detta oroar mig väldigt mycket.
Jag har inte på något sätt uppmuntrat dig, men du söker reda på mig på andra sätt när jag inte svarar.
Det har varit via mejl, sms och nu detta.
Anledningen till att detta ämne hamnar här i min blogg, är för att jag vet att DU läser den.
Fortsätt läsa om du vill, men kontakta inte mig mera.
Att kommentera mina foton är helt okey, men that´s it!!!!
Jag hoppas att budskapet går fram!!


Om det är så att dessa blommor kommer från någon annan, så ge dig till känna.
För det som har varit de sista dagarna är inte kul, därför räknar jag med att blommorna kommer från en som inte vet när det är dags att gå vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar