Summa sidvisningar

tisdag 18 november 2014

Fredrik Backman....

Har precis avslutat det 3:e boken, "Britt-Marie var här".
Liksom med de två första böckerna så kom tårarna när boken var slut.
Alla tre böcker bär ett budskap, vilken är väldigt viktigt för mig när jag läser.
Så även denna bok lämnade mig berörd.

Det är så mycket kärlek i dessa böcker.
Massor av humor också.
Men det  som berör mig mest är det vemod och den sorg som finns där.
Tre helt olika böcker med olika budskap.
Det gemensamma är nog (för mig iaf) kärleken, förlåtelsen, gemenskapen, sökandet och framför allt.....rätten att få vara annorlunda ♥♥

Eftersom böckerna var så himla bra, så kommer jag att spara dom, och läsa dom igen, för sån är jag ;)

Till er som vill veta mer om Fredrik och följa i hans humoristiska fotspår så kan jag varmt rekommendera hans blogg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar