Summa sidvisningar

måndag 17 november 2014

En helt vanlig helg i mitt nya hem.....

Veckorna går i rasande fart.....måndag, fredag, måndag fredag det är så det ser ut.
Har haft min yngsta son här i veckan och vi har, förutom hans träningar och mitt jobb, myst på med god mat o film :)


Mamma fick också var med på ett hörn, middag men även shopping i den stoooooora staden ;)








På lördag blev det en fika på stan, varför frångå ett vinnande koncept :P
Tv, film och litteratur är det som har hållit mig sällskap när ingen annan har varit hos mig/med mig....precis som jag vill ha det :)











Denna vecka har jag även tagit upp träningen igen.
Livet kom ikapp mig tidigare och det var inte längre roligt att träna, det kändes bara jobbigt.
Men nu känner jag passionen igen och har börjat så smått , men denna gång blir upplägget annorlunda :)

Ja, nu har ni även fått se lite från mitt nya hem.
Här trivs jag så otroligt bra och kan tänka mig att stanna for ever!!!!! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar