Summa sidvisningar

söndag 9 februari 2014

HALLÅ KILLAR, MÄN, KARLAR, GUBBAR.......!!!!

JAG BEHÖVER ER HJÄLP!
 Under årens lopp har jag råkat ut för ett skumt fenomen som bara en man eventuellt kan förklara. Detta fenomen har visat sig gå över nations-och rasgränser.

Såhär lyder frågan: Vad i helsike är logiken i att en man, då han fått ett bestämt nej, försöker beveka kvinnan med att säga ett av följande:

-Jag ska bara stoppa in den lite grann! -Jag bara stoppa in den, inte göra nåt! -Jag ska bara stoppa in den en minut!

Nr 1. Hur definieras lite grann och vad är poängen med att stoppa in den lite grann? Hur kan du garantera att det bara är lite grann? Och om jag som kvinna skulle säga ja till detta enastående erbjudande tror inte du, som man, att jag hellre skulle ha sagt ja från början och tagit hela?!!!

Nr 2.Vadå "bara stoppa in den"?! Ska du ligga där medan jag löser korsord eller?!! Jag är ingen soffa för snoppar!!

Nr 3. Jag är väl ingen jävla microvågsugn heller!!! (Internationell reaktion hos tillfrågade kvinnor runt världen.)

Så om någon av er män som kommer till den här eminenta sidan, kan upplysa mig, vore jag tacksam. Det här är frågor som har plågat mig sen jag blev vuxen och först råkade på fenomenet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar