Summa sidvisningar

tisdag 25 februari 2020

Trött tisdag.....


Tisdag idag, vilket innebär att jag har jobbat fackligt hela dagen.
Ett uppdrag som jag värdesätter högt då jag tycker att det är viktigt, och samtidigt både kul och spännande.
Det som inte är spännande med tisdagar är att jag är så otroligt trött när jag kommer hem efter en heldag.
Jag har alltid svårt att somna på måndagkväll då jag är orolig att försova mig.
Oftast jobbar ju jag natt, så att börja jobba kl 07 då jag egentligen brukar gå hem och sova, strular till min nattsömn en aning.

Jag känner redan nu att denna kväll kommer att avslutas tidigt.
Men först blir det lite soffhäng, med datorn på magen.
Tittar på en dokumentär om Anne Frank på National Geographic.


Och eftersom att det är fettisdagen idag så har jag unnat mig en semla....because I´m worth it 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar