Summa sidvisningar

torsdag 28 juni 2018

Surt, sa räven......


I går sken solen, idag regnar det.
Även jag sken som solen igår, och idag är det "surväder" 😞
Att bli utbeordrad när man har semester, bara för att man har ledig dag enl schema, är fan inte kul!!!!!
Min plan för dagen var att städa och rensa lite....det sket sig kan man ju säga.
Även morgondagens planer sket sig.
Att sova bort de timmar de ev. blir sol var inte min plan!!!
Men en plan som jag har och som kommer att hålla i sig för resten av min semester är jag jag tänker INTE svara i mobilen igen, de får lösa problemet på annat sätt 😡

Gårdagens "solsken" för mig bestod bla i att jag köpte mig både nya skor och nya träningskläder.



Nöjd över mina inköp och längtar tills jag får prova iaf mina nya löparskor, kanske imorgon 😊

Hur sur jag än känner mig just nu så är det bara till att packa nattväskan och invänta tid.

Ha en fin kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar