Summa sidvisningar

fredag 6 januari 2017

Dansat ut julen 196/365.........

Att somna tidigt innebär ju oftast att man vaknar tidigt oxå, vilket jag givetvis gjorde idag.
Efter en stadig frukost tog jag tag i "nu-ska-julen-ut-städningen".
Det är så skönt att plocka bort allt som har med julen att göra och att få plocka fram "våren" ist.


När städningen var klar gick jag ner på stan för att fika med M.
Åt årets första semla, och den smakar alltid bäst!!

Min "snorighet" är borta och har ersatts av en svidande hals...jag vet inte vilket som är bättre 😞 
Jag är inte tillräckligt frisk för att träna, men jag är inte heller tillräckligt sjuk för att vara sängliggande....så jäkla jobbigt!!

Em har jag tillbringat med att tvätta och kolla på säsong 3 av Skam.
Resten av kvällen kommer nog att tillbringas i sängen med en bok.
Känner att även denna afton kommer att avslutas tidigt....och varför inte?!
Man får gå och sova tidigt även om det är trettondagen och fredag 😀

2 kommentarer:

  1. Det får man... även om det är fredag å trettondag �� Förresten, vars har du köpt dom snygga kuddarna? ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D
      Kuddfodralen är köpt på Jysk.

      Radera