Summa sidvisningar

onsdag 11 januari 2017

Slö, slapp och lite likgiltig 201/365....

Idag har det varit en slö dag.
Har inte haft lust till att göra så mycket faktiskt.
Blev ett tidigt besök på gymmet iaf, har ju längtat som attan att få springa lite.
Pressade ur mig alla krafter jag hade lyckats uppbringa efter förkylningen och sprang tills jag var helt slut.
Inte långt (3 km) men på en, för mig, alldeles tillräckligt snabb tid.
Varje gång jag har sprungit så blir jag otroligt trött.
Om det finns möjlighet så brukar jag sova en stund.
Inget annat funkar, det är liksom bara att lägga sig ner om "samla kraft".
Idag fanns inte den möjligheten eftersom jag trodde att jag skulle få besök, vilket jag inte fick, och plötsligt så var klockan för mycket för att vila, det hade förstört min nattsömn.
Så jag har helt enkelt kämpat på idag och försökt hitta på lite saker att göra här hemma för att hålla mig vaken.
Det spelar ingen roll om jag springer distans eller intervall, 3 km eller 1 mil, jag tömmer alla depåer på energi vid varje löppass och behöver en stunds sömn för att vara "back on the track" igen.
Så denna dag har varit seeeeeeeg 😕

Tacksamt nog så blev jag bjuden på middag, kallops, med tillhörande efterrätt, något "kaffeaktigt".


Nu ska jag se Farmen.
Sen blir det både Lars Lerin och Reneés brygga....pust, hur ska jag hinna med allt 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar