Summa sidvisningar

måndag 8 augusti 2016

Tacksamhetsmåndag.........

*Mobilfri dag
*Mina intressen som tar mig till okända platser och mot nya mål
*Åter igen Netflix
*Filmkväll
*Och böcker
*Givetvis musik
*Att sitta i lugnet vid vattnet och titta på solnedgången
*Att jag inte är rädd för att säga vad jag tycker
*Att jag vågar stå för det jag säger/tycker/skriver
*Ensamhet, och att jag inte har några problem med att vara med mig själv
*Att jag håller fokus på det jag har bestämt mig för
*Pappa
*Mina älskade barn
*Saker blir inte alltid som man vill...man gråter en skvätt och sen går man vidare....I´m a fighter
*Samtal som leder till åtgärd
*Mina ben som både orkar att promenera/springa/cykla
*Lördagsgodis
*Mitt hem


2 kommentarer:

  1. Lång lista med mycket fint. Ensamhet - ja, det finns ensamhet som är riktig fin :)
    Netflix och böcker ... vi är inte helt olika :) Men vilka är det!?
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva, och detsamma önskar jag dig!

      Radera