Summa sidvisningar

onsdag 10 augusti 2016

Den ena dagen är den andra lik 52/365......

I stort sett hela dagen, ända fram till em har det varit mulet men uppehåll.
Men så fort vi steg utanför dörren så började det att regna....undra om det är ett tecken av något slag?
Man skulle kanske ha valt att gå ut tidigare på dagen, men nu blev det ju inte så.
Nåja, fick en skaplig rundvandring iaf, dock inga bilder :(

Vad menar jag då med min överskrift?
Jo, att det blev motion idag oxå, givetvis, och att den inte blev som jag hade tänkt mig, men jag får ju inta alltid bestämma...skulle vara kul om jag fick göra det någon gång för omväxlings skull!


Inom inte allt för många dagar så drar jag iväg till Prag, oj så jag längtar!!
Känslan av att få resa (har inte varit utanför landet sen -92), att se en helt ny plats, FOTOGRAFERA sånt som inte finns här hemma, att umgås med familjen....fy fan vad jag vill åka nu, jag behöver det!!!
Det mest sorgliga med resan är att när jag kommer hem så har äldsta sonen ryckt in i "lumpen" och jag får inte träffa honom på länge......tårar :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar