Summa sidvisningar

måndag 14 mars 2016

Tacksamhet.....

Så var det måndag igen och dags att summera veckan.
Idag känner jag tacksamhet för:

- att jag är frisk och kan jobba igen
- att min nattjobbarhelg är över och jag är långledig :D
- att vädret blivit varmare och solen värmer
- våren
- att jag snart kan sitta ute på min balkong
- att lönen kommer snart
- att jag hittade en bra resväska för min kommande resa
- att min yngsta son har haft en fin semester med sin pappa och farmor
- ärliga människor
- mitt lugna nattjobb som gör att jag kan "plöja böcker och filmer" 
- min kamera som överraskar mig med fantastiska bilder
- Spotify
- alla trevliga blogg-vänner :)



8 kommentarer:

  1. Härligt att kunna läsa många böcker och se många filmer, det är ju något av det bästa här i livet :) Nu ser vi fram mot våren, på onsdag skall det i alla fall här i mina trakter bli + 11 grader och strålande sol, hoppas på att SMHI har rätt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur :)
      Här ska det oxå bli lite vårväder, men inte fullt så varmt som hos dig :)

      Radera
  2. Många fina saker att vara tacksam över :) Inte minst barn som mår bra när de är med andra!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  3. Vilken glad och fin lista! Att kunna jobba men inte behöva är inte helt fel :) Och skönt med ett lugnt jobb.

    SvaraRadera
  4. Så kul att ha en resa att se fram emot!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns riktigt spännande, har inte varit utomlands sen -92 :D

      Radera