Summa sidvisningar

måndag 7 mars 2016

Tacksamhet......

Ja, den här veckan har jag inte så många saker att vara tacksam för, men de få jag ska nämna är jag OTROLIGT tacksam för :)

Netflix
Vatten
Alvedon
Näsdroppar
Citroner
Apelsiner
TE!!!!!
Att solen har lyst med sin frånvaro varje dag jag har legat nedbäddad i influensan
Vänner som hör av sig
Att jag bor i lägenhet och slipper skotta den snö som just nu faller.
Att jag är singel och barnfri denna vecka så jag bara behöver tänka på mig själv.

Mer "tacksamhet" finner du här


10 kommentarer:

  1. Att vara singel och barnfri när influensan rasar i kroppen, är behövligt!
    Krya nu på dig!
    Kram Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hade inte orkat annars :)
      Tack, och kram tillbaka

      Radera
  2. Jag förstår att du är tacksam över allt som du skriver. Hoppas du kryar på dig, så du får vara tacksam för det nästa måndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är otroligt tacksam :)
      Tack, jag jobbar på det

      Radera
  3. En härlig bra lista !
    skönt att man är sängliggande när vädret är dåligt ;)
    Skönt att bo i lägenhet med snökaos utanför ;)
    bra lista med mycket saker att vara tacksam för
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja, jag tycker att listan blev skapligt bra :)
      Kram tillbaka

      Radera
  4. Listan låter som en bra kur mot förkylning! Hoppas du mår bra!
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den har inte gjort mig sämre iaf 😀
      Tack, och detsamma önskar jag dig

      Radera
  5. Hoppas att du är på bättringsvägen. Netflix tänker jag är guld värt när man ligger nedbäddad. Krya på dig och fin ny vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack, känner mig mycket piggare nu och räknar med att vara på benen fullt ut mot slutet av veckan :)
      Ha en fin vecka du oxå

      Radera