Summa sidvisningar

måndag 4 augusti 2014

Sommar, sommar, sommar......


Denna sommar levererar verkligen det den ska!!!!
Vecka ut och vecka in så sköljer sol och värme över oss.
De flesta av oss njuter nog fullt ut och hoppas på en fortsättning.
Men sen har vi dom där jävla gnällspikarna, som hela vintern har klagat på temperatur och snöfall, som har längtat till fjärran länder där det är sol och varmt.
Nu när vi har drabbats av denna underbara, varma och soliga sommar, då jävlar i min låda är det för varmt!!!!!
När är ni nöjda egentligen?!

*

För min egen del så har jag accepterat att denna del av landsänden har 4 årstider.....och jag älskar dem alla 4, vilken årstid det är är!!!
Det enda jag ev klagar på är när det är fel väder på fel årstid....tex när vintern är varm och regnig, el sommaren är kall och blåsig....då deppar jag ihop totalt!!!

*

Men denna sommar ska jag spara i mitt minne, på min hårddisk, för att ta fram och njuta av när höstvinden viner runt knuten och regnet står som spön i backen....för det kommer snart, tro mej!!!! ;)

*

Tror dessutom att det är de sista flämtande sommardagarna vi nu går till mötes.....men en solig höstdag är helt okey det också :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar