Summa sidvisningar

söndag 12 maj 2013

Skön söndag.....




Efter en, näst intill, sömnlös natt så blev dagen så bra som den kunde...så bra som jag gjorde den :)

*

Tog en fm promenad med dottern i det ljuvliga vädret....inte fort o inte långt, men ack så trevligt ♥♥

*

Efter lunch så var det dags att sätta sej i solen på balkongen.....fantastiskt väder B)
Kaffe, en bok, fågelkvitter och SOOOOOOOOOOOOOL!!!
Vi är ju inte direkt bortskämda med detta väder så det gäller att passa på och njuta när tillfälle ges :)

*

Fick besök av min bästa vän sen 34 år tillbaka....en pratstund om allt mellan himmel och jord, och lite till ;)
Hon är verkligen mitt "batteri", den som får mej att "laddas upp" och må, om inte riktigt bra, så  ack så mycket bättre ♥♥♥♥♥♥

*

Efter en god middag och lite vila, så tog jag på mej träningskläderna igen och begav mej ut....
En löprunda på nästan 4 km får avsluta denna dag....nu är det soffan och en film som gäller för mej.....för det är jag värd ♥♥

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar