Summa sidvisningar

onsdag 22 maj 2013

Nattlig besökare.....

Någon besöker mej på natten.
3 nätter i rad har jag blivit väckt.
Har ju hänt tidigare, men nu var det ganska länge sen.

*

Dessa 3 nätter har denne "någon" satt sett på sängkanten, bakom min rygg, vilket har fått mej att rulla över på rygg.
En av nätterna som blev jag klappad på kinden, ganska hårt, och på axeln.
Det knackas dessutom i min sängbotten, under sängen, en knackning som känns när jag ligger i sängen.

*

Jag vet inte vem det är som besöker mej nu, men jag är väldigt säker på att det inte är min mormor denna gång.
När hon är runt mej så får jag alltid en speciell känsla som gör att jag vet att hon är där, men nu får jag ingen känsla alls, därför vet jag inte vem denne "någon" är.

*

Jag är inte alls rädd, däremot så blev jag förbannad i natt och sa till på skarpen, jag behöver all den sömn jag kan få och vill absolut inte bli väckt.
Vi får väl se om "någon" dyker upp även denna natt, eller om jag får ha min skönhetssömn ifred ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar