Summa sidvisningar

måndag 8 april 2013

Måndag igen....

Ny vecka o nya arbetsnätter igen.
Har varit ledig 8 dagar o fått njuta av det vackra vädert.

*

I tisdags beslöt jag mej för att börja träna på gym igen...ganska många år sen sist.
Har känt att mina, så gott som dagliga, PW´s inte ger mej det jag behöver längre.
Kondition, ja visst, men inte mkt annat.
Det var en otroligt skön känsla att börja träna med vikter igen, motivationen för den ordentliga träningen dök upp i samband med att jag kom in i gymmet :)
Nu är det bara att köra så det ryker :)

*

I lördags så blev jag ett år äldre, på papper iaf ;)
Fick en ny tavla till min samling



Så nu är min vägg full av kloka o snälla ord som jag ofta tittar på ♥♥


En vacker bukett dök oxå upp ♥♥

*

Tyvärr så avslutades min födelsedag med feber, huvudvärk från helvetet o värkande bihålor :(
Höll i sej även igår, söndag, o hade mej liggande heeeeeeela långa dagen :(
Fick mej en ordentlig vilodag, vilket behövdes, orkade inte mkt annat, men gjorde gott....för idag känner jag mej väldigt pigg o alert :)

*

Denna måndag innebär, förutom nattjobb, att tvättstugan är bokad.
Måste även ut på en kortare sväng o hämta lite syre, kanske ett litet pass på gymmet oxå ;)
Men, men...dagen är lång så vi får se vad som händer :)

*

Ha en skön dag ♥♥

2 kommentarer:

  1. Så fina presenter du fått! :) Trist att du blev sjuk, inget vidare roligt avslut på Din dag, men tur i oturen att det inte blev värre och skönt att du mår bättre nu. ;)
    Låter underbart härligt med träning!! Så kul!! :)
    Varma kramar <3

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är så nöjd :)
    Jag är ju aldrig sjuk, så känslan är så ny för mej ;)
    Men jag är glad att den blev så kortvarig, trodde att jag skulle åka på en dunderförkylning med bihåleinflammation, men tack o lov så gick det över...för denna gången :)
    Vi får se hur det blir med träning, måste känna efter så jag inte gör nåt dumt, men en promenad måste jag då få mej, har knappt varit ut sen i fredags :(
    Kram tillbaka rara Kicki ♥♥

    SvaraRadera