Summa sidvisningar

tisdag 16 april 2013

Dålig natt...

Natten har varit lång, orolig sömn :(
När jag precis började att slumra in i går så kom jag på ännu mera saker (kläder) som var borta från förrådet, svårt att släppa tanken då, insåg att jag måste ner i detta förråd igen o verkligen gå igenom allt!!!
Jag ser ett stort "hål" bland sakerna i förrådet, minns ju dock inte vad det har varit för saker där.
Måste ner till polisen idag igen o ta reda på vad mera dom hittade i lägenheten igår, jag fick ju faktiskt tillbaka mera saker då som jag inte ens visste att han/dom hade tagit.



Känner mej lite otrygg här hemma....vi låser nu dörren så fort någon gått in eller ut.
Det är fan inte rättvist!!!
Jag visade min empati (som jag faktiskt trodde att denna kille behövde, utifrån den anledning som han gav mej när han ville låna tele)
Men som som tack för den hjälpen blev jag ju av med så mycket saker....iofs bara "saker", men dom var MINA!!!!!
Dessutom så var han ju inne här hos mej, vad kollade han efter, hade ett besök här hemma, igen, varit att vänta om han inte hade åkt dit igår?!

Nä, ett besök hos Polisen måste ske idag, måste få svar på mina frågor......

PS: Efter allt som hände under dagen igår, så upptäckte jag vilka fantastiskt trevliga grannar jag har...trots allt :)

4 kommentarer:

  1. ...brukar komma något gott ur allt...i detta fallet kom det goda grannar.... <3

    ..så trist det som hänt, så trist att du känner dej otrygg...verkligen inte rättvist!!

    *Kramar*

    SvaraRadera
  2. Hej raring ♥♥

    Har inte varit in i min egen blogg på länge nu....har inte orkat :(

    Tack för ditt stöd, du är guld värd ♥♥ Kram

    SvaraRadera
  3. ..märkt att det varit lite stiltje i din blogg. Men så är det ju, man har ett liv utanför datorn åxå... <3

    ..hoppas du piggar på dej och att livet ger dej lite mer glädje åter..<3

    Kram på dej finaste du <3 <3 <3

    SvaraRadera
  4. Man får ta en dag i sänder så blir det nog bra i slut änden :)
    Kram tillbaka ♥♥

    SvaraRadera