Summa sidvisningar

fredag 17 februari 2012

Var tar tiden vägen....

Ja, vart tar tiden vägen???
Hinner ju inte uppdatera här som jag vill.....
Är det för att jag inte har nåt att berätta eller är det för att det är så himla mycket att berätta så jag hinner skriva ner det?????
Ja, det är nog faktiskt så...för en sak är säker...livet står INTE still!!!

*

Har varit sjuk i 1 v nu men kämpat på iaf....men i onsdags så la det ikull mej....då sa kroppen ifrån.
Varför går man på jobbet fast man är sjuk...ingen tackar en iaf :((
Jag är aldrig hemma i "onödan"..så länge jag står på benen så masar jag mej iväg.
Man fortsätter i samma anda hemma, eft jobbet, med allt vad familjelivet innebär :((
Man är som en urkramad disktrasa....ingen idé att gnälla...bara bita ihop o köra vidare.
Nåja, nu är jag på bättringsvägen tack o lov, och på måndag blir det jobb igen....om inte himlen har ramlat ner över mej innan dess ;))

*

Barn.....ja, det är det bästa som finns....de får ens jord att snurra ♥♥♥
När dom är glada och lyckliga då mår man som bäst!!!!
Men när dom inte mår bra, när allt i deras tillvaro är tungt och jobbigt....då mår man skit!!!!
En sån period är det just nu....och har varit ett tag :((
Man önskar, av hela sitt hjärta, att man kunde axla deras sorger och bekymmer för att få dom att må bra igen.....men vad mer kan man göra än att bara finnas till, stötta och trösta ♥
Visa att man finns där, att man älskar dom mer än något annat...att dom kan lita på att iaf en förälder finns där när det stormar!!!
När barnet dessutom tar till självdestruktiva åtgärder...då brister hjärtat....vad gjorde jag för fel, varför känner du inte att jag älskar dej så mycket och att jag ALLTID finns för dej...vad som än händer och vad du än ställer till med ♥
ÄLSKADE BARNEN MINA.......JAG ÄLSKAR ER MER ÄN ORD KAN BESKRIVA ♥♥♥

*

Vi fortsätter på ovanstående tema men nu om den andre föräldern........X:et :((
Vad krävs för att du ska få samma känsla för barnen som jag har???
Att skaffa ny familj...hustru och barn...gör inte att de tidigare barnen slutar existera....dom kommer att finnas kvar för all framtid...men för din del börjar det vara för sent!!!!
Du vill hela tiden ha tid...tid till vad?!
Du måste prata med "regeringen"...ni är inte mentalt förberedda!!!!!
Mentalt förberedda på vad?????
Att du har en dotter som längtar efter din kärlek, som längtar efter att bli sedd......men du behöver tid!!!!!!
För mej är det så ofattbart så jag tappar hakan och ser ut som en fågelholk.
Du anklagar mej för att "dra igång en massa skit"...men om jag inte hade varit den jag är så hade vi haft en dotter som hade gjort fan vet vad vid detta laget!!!!!!!!!!
Jag har ju dessutom kämpat för min son i 19 år...så jag är inte rädd för att ta tag med hårdhandskarna!!!!!
För mina barns skull så hoppas jag att  ett mirakel sker....vilket verkar vara för mycket att önska...i annat fall så kan jag bara be dom om förlåtelse för att jag gjorde ett sånt felval!!!!!

*

Så där ja...nu fick jag ur mej lite av det som bekymrar mej för tillfället.
Men jag har en massa glädje i mitt liv oxå :))
Alla mina underbara vänner som alltid finns där!!!!
Och en massa nya människor/vänner som jag har stött på den senaste tiden...ser med stor spänning och glädje fram emot det som skall komma ;)).....kan bara bli bättre ♥♥♥♥♥♥♥

*
Bjuder här på den låt som för tillfället spelas varm hos mej varje dag....älskar denna låt!!!
Take care out there.....over and out // Ulrika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar