Summa sidvisningar

söndag 12 februari 2012

Dyngkåt och hur helig som helst.....


Sådär ja...nu fick jag eran uppmärksamhet ;))

Det här är titeln på en bok av Mia Skäringer som jag läser igen, för vilken gång i ordningen vet jag inte :))
Boken är så hysteriskt tokrolig så jag bara måste läsa den om och om igen :))

*
Har haft en underbart trevlig helg som bjöd på överraskningar som jag inte hade räknat med....men det är väl så det ska vara...eller?!


*

Är tokförkyld just nu...jag som aldrig blir förkyld...hur gick det till??
Nån som varit för närgången kanske ;))
Jag hoppas att jag är feberfri imorron, har inte lust att vara hemma igen.....det blir man bara tokig (-are) av :D

*

Avslutar denna söndagskväll med en stor kopp te med massor av honung och hoppas på det bästa.....tron kan försätta berg ;))

*

Ikväll börjar nya serien med Ove Sundberg, Kontoret.
Känns som att det är ett måste att kolla in den...kan ju inte vara annat än rolig :D

*

Ha en trevlig söndagsväll kära vänner .....over and out 


2 kommentarer:

  1. Jag har åxå den boken!! Den e bra!! *hahah* Mia Skäringer är hur cool som helst, jag gillar henne skarpt!!!
    Krya på dej du min underbara fina vän <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Ja, jag bara ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR denna bok...får mej ett så gott skratt varje gång jag läser den...skönt med hennes humor om man är lite ur gängorna :))

    SvaraRadera