Summa sidvisningar

måndag 27 februari 2012

En underlig känsla....

Inatt vaknade jag strax innan midnatt av att någon drog sin hand genom mitt hår och blåste mej på kinden.....det blev väldigt kallt runt omkring mej.
Inget jag blev rädd för, men det ger mej ändå en underlig känsla när jag inte vet vem det är som söker kontakt med mej.

Jag brukar oftast veta vem som "rör" sej runt mej....men inte denna gången.

Mormor finns ofta i min närhet, likaså Marko.....men vem är det här????

Någon som behöver min hjälp?
En förvarning om att något kommer att hända??? (det har hänt mej tidigare)
Eller är det bara någon som vill deklarera sin närvaro och ge mej en kärleksfull handling....
någon som vill få mej att förstå att han/hon finns där och vakar över mej??

Ja, vi får väl avvakta och se...tids nog så vet jag svaret =)

3 kommentarer:

  1. ....jag blev inte alls överraskad av att höra att du kan "känna"...jag har nog anat det ;)
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är inte förvånad att du "anade" det ;)) ♥♥♥

    SvaraRadera