Summa sidvisningar

söndag 10 juli 2011

Värmen...


....håller verkligen i sej!!!
Det blev en dag på stranden idag igen....lite sval o molnig morgon, men det klarnade upp o blev kanonvarmt...igen!!!!

Har haft min minsta älskling här i helgen o det har varit sååååååååååååå mysigt...oj, så jag har saknat honom.
Nu har han åkt igen o det dröjer 2 v innan vi ses.....om han inte får för sej att hälsa på mej innan :-)

Är nyss hemkommen från äldsta grabbens korpmatch i fotboll....supporter som man är ;-)
Oavgjort blev det o dom behåller sin placering i toppen....grattis, grattis!!

I morrn är första dagen på min sista v innan jag går på semester....fatta hur underbart det ska bli!!!
Jag har inte haft sem el ledigt sen 1998, jobbat året om under alla dessa år, utom 1999 när jag fick min minsting.
Har inte planerat NÅT...ska bara vila o ta det lugnt, ta dagen som den kommer....tror att det kommer att bli helt fantastisk underbart skönt!!!!!

Nu blir det sängen o nån av filmerna som TV-utbudet delar med sej av...har inte bestämt om det blir Stolthet och fördom på 3:an el Beach på 4:an.....zappar väl lite tills jag bestämt mej.

Puss o kram alla människor där ute o var rädda om er o varandra!!









2 kommentarer:

  1. Så härligt att du fått rå om din son...<3 ..barnen är livets rikedom!!
    Stolthet och fördom är min favoritfilm...har den äldre versionen. :)

    Kan tro att du längtar efter semester raring...snart är den här.. ;) ..håller mina tummar för vackert väder och att solen skall skina på dej varenda semesterdag du har!!
    Kramar i massor <3

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det!!

    Nu är det snart dags för min semester...äntligen, har ju väntat nåra år på denna händelse...ska bli så underbart!!

    Egentligen spelar det ingen roll vad det blir för väder...jag är ju ledig iaf :-)
    Men,men...sol o värme skulle sitta fint.

    Kramar tillbaka vännen!!! <3

    SvaraRadera