Summa sidvisningar

tisdag 5 juli 2011

Traci Lords

"Nattens barn"...så heter den nya boken som jag läser.

Den ocensurerade berättelsen om tonårsflickan som blev porrstjärna över en natt.

"Jag slog mej ner i skolmatsalen med dagens konstiga kötträtt o Jell-O på lunchbrickan.
Jag försökte ignorera sportdårarna som hånskrattade bakom mej, när en av dem närmade sej
med en porrtidning i handen. SMACK!! Den landade på mitt bord.
Omslaget pryddes av en ung flicka i veckad kjol som höll händerna över brösten.
Jag satte maten i halsen.....HJÄLP!!! Det var ju jag själv."

3 kommentarer:

  1. Låter som en spännande bok... Jag plöjer igenom böcker, och just nu läser jag Katerina Janouch böcker om barnmorskan Cecilia... Mycket bra!

    Puss & kram
    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Jag har läst nåra böcker av henne...läser ju bara verklighetsbaserade, självbiografiska böcker numera.

    Puss, puss

    SvaraRadera
  3. Eva - Åh vad jag tycker de är bra om Cecilia...

    Nina

    SvaraRadera