Summa sidvisningar

torsdag 3 september 2020

The early bird catches the worm......

 


Jag hinner inte med att fota lika mkt nu som tidigare, trots att jag allt som oftast är ute och springer/går/cyklar.

Men de 2 sista veckorna så har det blivit en hel del fotande.

Förra veckan var jag till Luleå.

Hittade en ny promenadsträcka att utforska.

Den gamla sträckan, från hamn till hamn, har inget nytt att erbjuda efter alla de promenader jag har tagit där.





Jag hann även med en sväng till Haparanda.



Men att upptäcka sin egen stad är ändå det bästa 😍











Igår kväll så cyklade Mats och jag iväg till ett ställe som jag inte har varit till på många år och Mats hade aldrig varit där.

Vädret var verkligen med oss 😍







Tidigt i morse, redan före 06.30, satt jag på min cykel, påväg in i dimman.

Men dra mig baklänges så mkt getingar det var där i dimman 😱

Det var som att befinna sig i deras bo, det bara surrade runt huvudet och de var ganska ettriga 😳














Ja, vill man "fånga ögonblick" så kan man inte sova bort dagen 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar