Summa sidvisningar

onsdag 24 april 2019

Ändrade planer.....


Idag var det meningen att jag skulle åka till Stockholm.
Men pga den ev flygstrejken som skulle bryta ut den dagen jag skulle åka hem, så valde jag att avboka min resa.
Eftersom jag hade tagit semester så kände jag att jag ville göra något iaf.
Så jag åkte till "människobyn" (ett uttryck som vi löparnördar anv oss av 😂).
Hade jag inte åkt dit så hade min dag sett ut som vanligt.....en löprunda, handla, laga middag, ligga på soffan 😏
Det lovades strålande väder, så en fotopromenad med shoppinginslag fick bli min "aktivitet".


Jag gick den väg som jag brukar promenera några gånger/år......från hamn till hamn.
En väg som jag skulle springa varje dag om jag bodde i Luleå, det är så fint här 😍


Så många löpare som jag mötte idag ser jag inte ens under en hel månad i Boden......det verkar vara ett springande folk i Luleå 😊
Nåja, en vacker dag så bor jag där igen 😁


Det var ganska kyligt när jag åkte hemifrån på morgonen.
Men jag hade inte hunnit promenera speciellt länge innan jag var tvungen att börja klä av mig.
Önskar att jag hade tagit shortsen med mig, men ist fick jag vika upp byxbenen så gott det gick.


Eftersom minstingen snart fyller 20 så passade jag på att köpa hans presenter.
Sen passade jag även på att köpa mig själv lite nya "människokläder", dvs icke träningsrelaterade tygstycken 😂


Efter massor av timmar i människobyn så kände jag mig nöjd och belåten.
Då var det bara mat i magen som återstod innan hemresan.


Nu återstår ytterligare lite ledighet innan det är dags att jobba igen.
Men den lediga tiden tänker jag använda till att springa långt och länge 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar