Summa sidvisningar

lördag 8 september 2018

In i dimman.....


Oj vad länge sen jag skrev här sist, nästan 2 månader 😏
Men jag säger väl som så många andra gör.....livet kom emellan 😀

Sommaren har varit och farit, och vilken sommar vi fick!!!
Men denna höst är ju inte att klaga på heller 😊
Shortsen är fortfarande på, även om mornarna börjar lite kallt.

Jag springer och springer och springer......i stort sett varje dag blir det någon km in på "må-bra-kontot".
Jag deltar i flera utmaningar just nu: 2 st som går ut på att springa och 1 som innebär minst 30 min träning utomhus varje dag......och det flyter på minsann 😊


Men idag vaknade jag väldigt tidigt och såg den täta dimman.
Lite av ett "önskeväder" när man vill fota....så jag gick ut redan före kl 06.




När jag kom och gick här, så blev jag minst sagt rädd 😨
Helt plötsligt så började melodin till glassbilen att spela.
Min första tanke var: glassbilen?! en lördag?! och så här tidigt?!
Plötsligt ser jag en karl i dimman som skyndsamt försökte stänga av "glassbilen".
Jag blev lite snabbare i steget då kan jag villigt erkänna 😰
Jag passerade snabbt och hade mina ögon i nacken hela vägen.


Nä, nu måste jag skynda mig lite för jag har en fika-dejt om en stund 😋




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar