Summa sidvisningar

torsdag 5 april 2018

Tiden går......

Nu är det ett tag sen jag skrev något här, har helt enkelt inte haft något att skriva om, ej heller har lusten infunnit sig, eller orken 😔


Min löpning fortsätter, hjärtat arbetar faktiskt mkt bättre nu.
Hjärtklappning har jag fortfarande, men inte lika ofta och pulsen blir inte lika hög som tidigare.

Idag var löprundan extra tung.
De hade inte hunnit ploga alla vägar ännu så jag fick jobba på ganska hårt för att ta mig framåt.
Dessutom så vaknade jag med en väldans ryggvärk, av någon anledning, men kände ändå för att provspringa.
Man kan ju alltid avsluta löpningen och promenera ist.
Men jag lyckades springa drygt 7 km och värken blev iaf inte värre.

Har även hunnit med ett besök hos frissan, vilket oxå var länge sen sist....närmare 3 månader. 
Men jag håller ju på att spara ut mitt hår igen så jag väljer att inte klippa mig så ofta.


Har även hunnit med att shoppa lite idag, inför nästa vinter 😀
Jag är helt övertygad om att det kommer en vinter nästa år oxå och då behöver jag nya Icebug.
Så varför inte passa på att köpa när det är rea 😊
Det blev både kängor och löparskor.
Tur att man jobbar åt Kommunen så man har obegränsat med kapital 😁


I går kom mina syskon hit till Boden och vi gick på The Bull och åt.
Emma, min äldsta lillasyster, bor just nu i USA där hon jobbar.
Pga det så träffas vi inte så ofta, men igår var det dags 💗


Givetvis en mkt trevlig kväll 💗

Nu ska jag fortsätta att vara ledig i några timmar till, imorgon är det dags att nöta på det kommunala golvet igen i drygt 30 tim.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar