Summa sidvisningar

fredag 6 april 2018

Javisst ska hon leva uti 100:de år........


Va, fyller jag år i år igen?!
Ja, tydligen fortsätter födelsedagarna trots att man har passerat 50 år 😊
Räknar aldrig med att bli firad, men givetvis glad och tacksam när det inträffar.



Det behövs ju så lite för att man ska bli glad, det är ju tanken som räknas.
Mamma kom förbi med godis och en Saintpaulia.



Helene kom förbi med tulpaner och ballonger.



Pappa bjöd mig på lunch på O2



Viktor och Linnea bjöd mig på middag på Bastard Burger.


Även lilla Freja skickade en hälsning 💗💗



Dagens mest överraskande hälsning kom faktiskt från min älskade lillebror, Arvid 💗
Att få läsa detta värmde mitt hjärta tills tårarna kom.
Att få höra att jag har betytt/betyder lika mkt för honom som han betyder för mig, det var stort!!
Att få bekräftat att man har gjort skillnad, större än så kan det inte bli 💗



Nu är dagens/årets firande över och jag har ett helgjobb att se fram emot 😊



Ha en trevlig afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar